כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(50) קראו עוד

מבחן מדעני העתיד - דלת לעולם האקדמיה והמחקר

מבחן מדעני העתיד הוא המבחן הראשון בדרך לתוכניות אלפא, אודיסיאה ואידיאה. כדי לעבור אותו בהצלחה, כדאי לדעת מהם האתגרים המרכזיים שהוא מציב ואיך ההכנה שלנו תעזור לילדכם להתמודד איתם: 

מאמץ מרוכז 

מבחן מדעני העתיד הוא מבחן אינטנסיבי למדי - משך המבחן עומד על כשעתיים, והזמן המוקצב לכל אחד מששת הפרקים שמופיעים בו קצר - 20 דקות בלבד. נוסף על כך, במהלך המבחן לא תתאפשר יציאה להפסקות. 
ערכת ההכנה שלנו כוללת סימולציות הנערכות בהגבלת זמן והמדמות את המבחן גם מבחינת אורכו וגם מבחינת מספר השאלות הכלולות בו. ההתנסות המוקדמת תרגיל את הילדים לתנאי המבחן ותאפשר להם לתרגל את מיומנויות הריכוז שלהם לאורך זמן. 

הרבה שאלות בזמן קצר  

אחת ההתמודדויות המרכזיות והמלחיצות ביותר במבחן מדעני העתיד היא הגבלת הזמן: כאמור, המבחן כולו אורך כשעתיים, והוא כולל יותר מ-120 שאלות. המשמעות היא שלפחות עבור חלק מן השאלות יוקצב זמן של פחות מדקה. לכן מעבר לידע מבוסס בחומר הבחינה, יש לשלוט במיומנויות לפתרון מהיר של שאלות.
ערכת ההכנה שלנו כוללת  דו"ח תוצאות מלא המופיע בסוף כל תרגול, ובו פתרונות והסברים מלאים. ההסברים כוללים שיטות פתרון אפקטיביות ומהירות, אשר מותאמות להגבלת הזמן במבחן. ככל שהילדים יתרגלו יותר, כך תגבר השליטה שלהם בשיטות הפתרון המהירות והיעילות.

נושאים חדשים 

 

מבחן מדעני העתיד כולל שאלות בנושאים שאינם נלמדים בבית הספר, כגון חשיבה צורנית. כמו כן, רמת השאלות במבחן גבוהה למדי ומזכירה מבחן אחר שהמרכז הארצי לבחינות והערכה אחראי לו - המבחן הפסיכומטרי (הכולל שאלות חשיבה מדעית ושאלות מחזק מחליש).
ערכת ההכנה שלנו תאפשר לילדכם להתנסות בכל רמות הקושי ובכל סוגי השאלות הצפויים במבחן. כמו כן, ההסברים המפורטים בסיום כל מבחן, יאפשרו להם להשלים פערי מידע ובעזרת שיעורי הווידיאו הם יוכלו להתרענן בנושאים שהם מכירים וללמוד חדשים.

מצטיינים? גם שאר הנבחנים  

הציון במבחן מדעני העתיד ייבחן ביחס להישגים של נבחנים אחרים, כולם תלמידים מצטיינים ומחוננים. מכאן שגם תלמידים בעלי יכולות גבוהות יצטרכו להתאמץ מאוד כדי לעבור את המבחן. 
ערכת ההכנה תספק את כל הכלים הדרושים להצלחה של הילדים ותאפשר להם להתבלט מעל נבחנים אחרים ולהגיע עם יתרון משמעותי. 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.