כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(28) קראו עוד

בחרו את חבילת ההכנה המתאימה לכם

חבילה #1: פסיכוטכני 

תהליך המיון במכון פילת כולל מבחנים פסיכוטכניים ממוחשבים שבהם תיבחנו על נושאים שונים - מילוליים, צורניים, כמותיים ועוד. מדובר במבחן ממוחשב ארוך ואינטנסיבי שדורש מענה מהיר על עשרות שאלות בהגבלת זמן נוקשה. ערכת ההכנה שלנו כוללת תרגול מקיף של מאות שאלות בכל נושאי המבחן הפסיכוטכני, שיאפשרו לכם לתרגל באופן ממוקד ותחת הגבלת זמן את כל סוגי השאלות. בסיום כל תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מפורט, שיסכם לכם את אופן המענה שלכם - כל השאלות שעליהן עניתם נכונה, וכל אלה שבהן שגיתם, בצירוף הסברים מפורטים ודרכי פתרון מהירות לכל שאלה. פרקי התרגול מחולקים לפני נושאים, כך שתוכלו להתמקד בנושאים שבהם אתם פחות חזקים ולא לבזבז זמן תרגול יקר על נושאים שאתם מכירים היטב. בנוסף, הערכה כוללת קובצי הדרכה ושיעורי וידיאו שבעזרתם תוכלו להתרענן בחומר, ללמוד נושאים שאתם לא מכירים וכן לקבל טיפים לפתרון מהיר ויעיל של השאלות. 

הכנה זו מתאימה למי שמעדיפים ללמוד באופן עצמאי ומעוניינים בהכנה למבחנים הפסיכוטכניים בלבד.

 

חבילה #2: פסיכוטכני + אמינות 

במסגרת הכנה זו תקבלו ערכת אונליין למבחנים הפסיכוטכניים (כמפורט למעלה) וערכת אונליין למבחן האמינות.

מבחן האמינות נועד לאתר דפוסי התנהגות שעלולים להיות בעייתיים בקרב המועמדים לעבודה כקציני בטיחות. המבחן מורכב מהיגדים בנושאים כמו התנהלות על פי כללי הבטיחות, יושרה וצריכת אלכוהול וסמים, ואתם תתבקשו לדרג את מידת ההסכמה שלכם בנוגע אליהם. זה אולי נשמע לא מסובך, אבל ההיגדים מנוסחים בכוונה באופן מעומעם ורבים מהמועמדים אינם יודעים כיצד נכון לענות עליהם. בנוסף, מעת לעת עשויות לקפוץ הודעות על המסך שנועדו להלחיץ את הנבחנים. הרבה מועמדים טובים נופלים במבחן רק בגלל לחץ ובלבול. 

ערכת ההכנה שלנו כוללת תרגול בתחומים שנבדקים במבחן, וכן סימולציות מלאות והסברים תיאורטיים מעמיקים. הערכה תעזור לכם להבין איך לגשת לשאלות האלה, מה עומד מאחוריהן ומה חשוב וראוי שתחשפו בנוגע לניסיון החיים ולעבר התעסוקתי שלכם. 

 

חבילה #3: פסיכוטכני + אמינות + ריאיון

במסגרת הכנה זו תקבלו את ערכת האונליין למבחנים הפסיכוטכניים, ערכת האונליין למבחן האמינות (כמפורט למעלה), ובנוסף מפגש הכנה אישי לראיון הקבלה.

הריאיון הוא השלב האחרון העומד בפניכם לפני קבלתכם לקורס קציני הבטיחות בתעבורה. באופן טבעי, ריאיון הוא סיטואציה לא נוחה, וכדי להצליח להותיר רושם טוב על המראיינים שלכם בפרק הזמן המצומצם יחסית שיהיה לרשותכם, חשוב שתדעו לענות למראיינים תשובות ענייניות, חדות וברורות. בנוסף, חשוב שתבינו מהו סט התכונות שהמראיינים שלכם מצפים למצוא אצל מועמדים לתפקיד של קציני בטיחות, כך שתדעו אילו יתרונות עליכם להבליט במהלך הריאיון.   
כדי להכין אתכם לכל מה שצפוי לכם, תתחיל ההכנה בסימולציה, המדמה את הריאיון שאתם צפויים לעבור בפילת. את הסימולציה יקיים מדריך מצוות המכון - פסיכולוג או איש מקצוע מתחום הפסיכולוגיה/ייעוץ תעסוקתי - והדגש בו יושם על שאלות שרווחות בראיונות לקציני בטיחות בתעבורה. בסוף הריאיון יעבור איתכם המדריך על התשובות שנתתם, וייתן לכם משוב מפורט על כל אחת מהן. בין השאר יתאר המדריך את הרושם שהותרתם, וייתן לכם טיפים שיעזרו לכם לשפר את המענה שלכם בריאיון האמיתי. 

רוצים לשדרג את ההכנה שלכם? לחצו כאן


תוספת להכנה: הכנה למבחן דינמיקה קבוצתית 

מבחן הדינמיקה הקבוצתית נערך בקבוצה ונועד לבחון יכולות כמו עבודת צוות, יחסים בין-אישיים ומנהיגות. במסגרת המבחן תתבקשו לבצע משימות קבוצתיות, כמו בניית גשר מלגו, הרכבת פאזל ומשחקי תפקידים, בעוד שהבוחנים עוקבים אחרי ההתנהלות שלכם. ההדרכה שלנו אורכת שלוש שעות, ובמהלכה תעברו סימולציה מלאה של מבחן דינמיקה קבוצתית בהשתתפות עד שבעה נבחנים נוספים. בסיום הסימולציה המדריך או המדריכה יסבירו לכם מהן הציפיות של הבוחנים בתרגילים כאלו וייתנו לכם משוב אישי מפורט על ההתנהלות שלכם במהלך הדינמיקה. המשוב יינתן בפורום הקבוצתי, כך שתוכלו ללמוד לא רק מההערות שאתם תקבלו, אלא גם מאלו שיקבלו אחרים. ההדרכה נערכת בזום או במכון, לבחירתכם.

מעוניינים בתוספת? סמנו אותה בתיבת המכירה, וניצור איתכם קשר לתיאום ההדרכה

 

תוספת להכנה: הכנה אישית למבחני האישיות והאמינות 

לצד מבחן האמינות תעברו במיונים עוד שני מבחני אישיות - מבחן אישיות ממוחשב ושאלון אישיות - שנועדו לבחון את התאמתכם האישיותית לתפקיד קצב"ת. מבחן האישיות הממוחשב כולל היגדים הנוגעים לתכונות אופי ודפוסי אישיות, ואתם תתבקשו לסמן האם ועד כמה אתם מסכימים עם כל היגד. אתם עשויים להיתקל בהיגדים כמו, "אני אדם חברותי וחייכן" או "מעולם לא אמרתי דבר שקר". שאלון האישיות מכיל שאלות פתוחות שבהם תתבקשו לתאר בכתב אירועים בחייכם, קונפליקטים שאיתם התמודדתם בעבודה, החלטות שקיבלתם במהלך החיים ועוד.  

במסגרת ההכנה שלנו תקבלו ערכת אונליין שכוללת סימולציות של מבחני האישיות והאמינות של פילת, כדי שתדעו בדיוק מה מחכה לכם במיונים. עם השלמת הסימולציות ומילוי הטפסים, תגיעו למפגש משוב עם מדריך או מדריכה מהמכון. המפגש יעזור לכם להבין מה הפרופיל האישיותי שמתקבל עליכם, וכן לתת לכם דגשים שיעזרו לכם לחדד את המענה במבחנים השונים. המפגש אורך כשעה ויכול להתקיים במכון או בזום.

מעוניינים בתוספת? סמנו אותה בתיבת המכירה, וניצור איתכם קשר לתיאום ההדרכה

הופכים את ההכנה למושלמת - הכנה לדינמיקה קבוצתית ומבחני אישיות במחיר מיוחד והדרכה בחינם עם מדריכה פסיכוטכנית 

לא מעוניינים לקחת סיכונים, ורוצים להגיע למיונים כשאתם יודעים שעשיתם כל מה שאפשר כדי להצליח? אנחנו לגמרי מבינים 😊 בדיוק בשביל זה סידרנו לכם הצעת הכנה מקיפה ביותר ובמחיר משתלם:

ברכישת חבילת ההכנה #3: פסיכוטכני + אמינות + ריאיון תקבלו את האפשרות לרכוש את שתי תוספות ההכנה - הכנה לדינמיקה קבוצתית והדרכה למבחני האישיות - במחיר מוזל של 962 ש"ח בלבד (במקום 1,250 ש"ח). בנוסף, תקבלו חינם הדרכה אישית בת שעה וחצי עם מאבחנת פסיכוטכנית. במסגרת ההדרכה תוכלו לקבל עזרה בנושאים שאתם מתקשים בהם, ללמוד דרכים זריזות לפתרון שאלות, שיסייעו לכם להתמודד עם הגבלת הזמן, ולהבין על מה כדאי לשים את הדגש בהמשך ההכנה - עד מועד המבחן.     

מעוניינים? בחרו את התוספת המשולבת בתיבת המכירה ואנחנו ניצור איתכם קשר לתיאום מועדי ההדרכות


שלבי המיון בדרך לקורס קציני בטיחות בתעבורה בישראל

כדי להתחיל את תהליך המיון לקורס קציני בטיחות בתעבורה, יש לעמוד בתנאי הסף הבאים:

  • תושב ישראל
  • בוגר 12 שנות לימוד
  • בעל רישיון נהיגה בדרגה C1 או יותר
  • בעל תעודת מכונאי רכב סוג 2
  • בעל כתב הסכמה לניהול מוסך או טכנאי רכב
  • מעבר מבחן התאמה בהצלחה

אם אתם עונים על התנאים, תזומנו ליום מיונים מרוכז של מכון פילת. אין צורך להגיע למכון פילת פיזית - המבחנים נערכים אונליין, וניתן לבצעם מהבית. מה שכן, חשוב שתוודאו שיש לכם מצלמת רשת וחיבור יציב לרשת. 

אלו המבחנים שתידרשו לעבור: 

  • מבחנים פסיכוטכניים – המבחנים הפסיכוטכניים ידועים גם בשם מבחנים קוגניטיביים, וכשמם כן הם - מבחנים שתכליתם לבחון את היכולות הקוגניטיביות שלכם. בין השאר המבחנים יבחנו את יכולות החשיבה, הניתוח וההסקה שלכם. המבחנים כוללים שורה של נושאים, כגון מבחנים מילוליים וצורניים, מבחנים שבודקים תפיסה מרחבית, יכולות טכניות ועוד.  
  • מבחן אישיות – מבחן האישיות מבקש לבחון את מידת ההתאמה שלכם לתפקיד קציני בטיחות בתעבורה. המבחן מנסה לזהות תכונות אופי ונטיות התנהגותיות שרלוונטיות לתפקיד.     
  • מבחן אמינות – מבחן זה נועד לאתר נטיות התנהגותיות וודפוסי התנהגות שעלולים להיתפס כבעייתים בתפקידכם כקציני בטיחות במשרד התחבורה.   
  • דינמיקה קבוצתית - משימת הדינמיקה הקבוצתית בוחנת את התנהלותכם בקבוצה באמצעות השתתפות בשורה של משימות קבוצתיות. המבחן בודק יכולות כמו עבודת צוות, יחסים בינאישיים והתנהלות תחת לחץ. 
  • ריאיון עם פסיכולוג - ריאיון אישי מול פסיכולוג מטעם פילת. הריאיון יעזור לבנות תמונה מלאה יותר לגביכם ולגלות פרטים שאולי לא נחשפו במבחני האישיות והאמינות. הריאיון יתקיים בזום, ויימשך כחצי שעה. 

את תוצאות המיון תקבלו לאחר שבוע עד עשרה ימים מיום המיונים. אם עברתם את המבחנים, תמשיכו לקורס קציני בטיחות בתעבורה. 


ההכשרה של קורס קציני בטיחות בתעבורה

ההכשרה של קציני בטיחות בתעבורה בישראל מתבצעת על ידי משרד התחבורה, ונחשבת מקיפה ויסודית בשל תחומי האחריות והתפעול הרבים של קציני הבטיחות. במהלך הקורס נלמדים תחומים הדורשים רמת שליטה גבוהה,  כמו למשל נהיגה מתקדמת, נהיגה מונעת, נוהלי בטיחות, הנדסת תנועה, היבטים פסיכולוגיים בנהיגה ועוד.

את הקורס אפשר לבצע במכללות שונות כגון: מכללת עתיד, מכללת המסלול הנכון, דרכים 2000 ועוד. הקורס כולל 532 שעות אקדמיות מעשיות ועיוניות, ובסופו תצטרכו להגיש פרויקט גמר. עם סיום הקורס תקבלו תעודת גמר, ועם החלטת משרד הרישוי תוענק לכם הסמכה כקציני בטיחות בתעבורה.

המסיימים בהצלחה את הקורס זוכים במקצוע מגוון מעולם הרכב, ובמסגרת מילוי תפקידם עוסקים בתחומים רבים:

    • בדיקה שוטפת של כלי הרכב הנמצאים תחת אחריות החברה ומידת תקינותם.
    • פיקוח על אופן הנהיגה של נהגי רכבי המוסד.
    • אכיפת החוקים והסברה על נהיגה נכונה ובטוחה.
    • חקירת אירועי בטיחות ותאונות בכבישים.
    • הסדרי נוהלי בטיחות.


המלצות

4.9
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.