המוצרים במערכת המבחנים שלנו מותאמים לדפדפנים פופולריים, כגון אקספלורר, מוזילה וכרום. לצערנו ייתכנו בעיות טכניות בדפדפן ספארי של אפל.
בוודאי – תוכלו לתרגל בנוחות מהמכשירים הניידים. לאתר שלנו יש התאמה מלאה, ולמערכת המבחנים התאמה של 80%.
כאשר אנו גולשים בטאבלט או בסמארטפון, נקבל באופן אוטומטי גרסה המותאמת לגלישה במכשירים אלו. לחלק מהמבחנים, המכילים פרטים גרפיים רבים, גרסה זו אינה מתאימה. כדי לפתור זאת יש לטעון במכשיר שאתם משתמשים בו את גרסת המחשב השולחני. כיצד עושים זאת?
בסמארטפונים עם מסך קטן יאפשר המעבר לגרסת מחשב שולחני את הצגת המבחן, אך לא תמיד את תפעולו המלא.
תוכלו לאפס את הסיסמה שלכם באמצעות כפתור "שכחתי סיסמה", המופיע מתחת לשדה הסיסמה בעמוד "כניסה ללקוחות".
הזינו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בחלונית שתיפתח לאחר הלחיצה על הכפתור. מייל, ובו הוראות לאיפוס הסיסמה, יישלח תוך כמה רגעים לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם.
אם נתקלתם בבעיה – כתבו לנו לאי-מייל: tech-support@machon-noam.co.il