כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(40) קראו עוד

בחרו בחבילה שמתאימה לכם: 

חבילה 1: פסיכוטכני 

חבילה זו מציעה לכם הכנה אונליין למבחן הפסיכוטכני באדם מילא, שנועד לבחון יכולות קוגניטיביות ודפוסי חשיבה באמצעות שאלות מתחומים שונים כמו התחום מילולי, הכמותי והלוגי. מדובר במבחן אינטנסיבי למדי - למענה על השאלות השונות מוקצב פרק זמן קצר יחסית, ובמקביל, המבחן כולל שאלות רבות ואתם תידרשו לעבוד בזריזות וביעילות לאורך זמן. מענה מסוג זה ידרוש מכם לשמור על ריכוז גבוה לאורך זמן, אבל לא רק - תצטרכו להגיע למבחן כאתם שולטים במענה על שאלות בנושאים שכנראה לא תרגלתם זמן רב, כמו פעולות חשבון, אנלוגיות מילוליות וסדרות של צורות.
החדשות הטובות הן שאפשר לשפר ביצועים ולחזק את המיומנויות הנדרשות, גם בזמן קצר יחסית. ערכת האונליין שלנו כוללת עשרות תרגולים בכל נושא, וכן קובצי למידה וסרטונים שיעזרו לכם לרענן את החומר הנדרש וליישם שיטות פתרון מהיר ומדויק. בערכה תוכלו למצוא גם סימולציה מלאה של המבחן הפסיכוטכני, שתאפשר לכם לתרגל מענה אינטנסיבי כמו במבחן האמיתי. בסוף כל תרגול, וכן בתום הסימולציה, תקבלו דו"ח תוצאות ממוחשב, שייתן לכם ציון וגם פירוט בנוגע למספר התשובות הנכונות והשגויות שלכם, כך שתוכלו להבין באילו נושאים כדאי להתמקד בתרגול הבא. הדוח כולל גם הסברים מלאים לכל השאלות ושיטות פתרון שכדאי ליישם כך שתוכלו ללמוד גם מהטעויות שלכם ולשפר את מיומנויות המענה שלכם תוך כדי תנועה.
תוקף הערכה: חודש

חבילה 2: פסיכוטכני + אמינות

חבילה זו כוללת את ערכת ההכנה למבחן הפסיכוטכני (כמפורט למעלה) וערכת הכנה אונליין למבחן האמינות.

למבחן האמינות יש משקל רב בתהליך המיון, ודאי כשמדובר במיונים למקום עבודה רגיש כמו בנק. המבחן בוחן פרמטרים אישיותיים והתנהגותיים באמצעות הצגה של היגדים בתחומים שונים כמו יושר בעבודה, הרגלי שתייה והימורים ויחסים בין קולגות לעבודה. במהלך המבחן תתבקשו לדרג את מידת ההסכמה שלכם עם ההיגדים השונים. חשוב לציין שלא מדובר במבחן פשוט, שנועד לפסול רק מועמדים שעברו על החוק או שמקיימים אורח חיים לא נורמטיבי ואתי. רבים מן ההיגדים עוסקים בתחומים אפורים או מעמתים בין ערכים שונים, ועל כן מעוררים דילמות אמיתיות. בנוסף, קיימים במבחן לא מעט היגדים "מכשילים" שנועדו לבחון את אמינות המענה שלכם ואת כנותכם. 
ההכנה שלנו תסייע לכם לגשת למבחן האמינות בצורה מחושבת ומודעת - אתם תדעו איך לא לחשוף מידע מיותר שעלול להכשיל אתכם, ובמקביל, תדעו איך להימנע ממענה שיסגיר את הרצון שלכם לרצות את הבוחנים (כי גם על זה אפשר לעלות!). הערכה כוללת הסברים על הרציונל שעומד מאחורי המבחן והשאלות הכלולות בו, תרגול בכל הנושאים שנבדקים במבחן וכן שלוש סימולציות מלאות של מבחן האמינות, בדיוק כמו זה שאתם עומדים לעבור. גם כאן תקבלו דו"ח תוצאות ממחושב בתום כל תרגול, כדי שתוכלו לדעת מהי מידת המוכנות שלכם והיכן עליכם למקד את זמן ההכנה שלכם.
תוקף הערכות: חודש

חבילה 3: פסיכוטכני + אמינות + אישיות

בחבילה הזאת תקבלו את ערכת ההכנה למבחנים הפסיכוטכניים, ערכת ההכנה למבחן האמינות (כמפורט למעלה) וכן הדרכה אישית בנושא מבחני האישיות, בזום או במכון נועם, לבחירתכם.

מבחני האישיות הם מבחני מיון שכיחים ביותר שנועדו לבחון את פוטנציאל ההתאמה שלכם לתפקיד ולבנק מהבחינה האישיותית. בעולמות המיון קיימים כמה סוגים של מבחני אישיות - כל אחד מהם מאיר צדדים שונים באופיים של המועמדים ובוחן אותם מזוויות שונות. בחינת המועמדים במספר מבחני אישיות שונים מסייעת לבוחנים לגבש פרופיל אישיותי, כזה שיכול להעיד על פוטנציאל ההצלחה וההתאמה לתפקיד.
ההכנה שלנו למבחני האישיות כוללת שני שלבים: בשלב הראשון תתנסו בסימולציות של מבחני האישיות הצפויים לכם במיונים לבנק באדם מילא. בשלב השני תקיימו פגישת הדרכה אישית עם מדריך או מדריכה מצוות המכון. המדריכים ינתחו את הביצועים שלכם במבחנים השונים ואת המענה שלכם על השאלונים שנשלחו אליכם. במהלך הפגישה הם יסבירו לכם מה עומד מאחורי כל מבחן אישיות, מה הוא נועד לבדוק, מה היו התוצאות שלכם ועד כמה הן מעידות על התאמתכם למשרה שאליה אתם מתמיינים בבנק. בזמן הפגישה תוכלו לשאול שאלות וגם לקבל טיפים פרקטיים שיעזרו לכם לשפר את המענה שלכם.
תוקף הערכות: חודש

משדרגים את ההכנה שלכם - תוספת הכנה מצולמת לריאיון במחיר מיוחד

תהליך המיון שלכם כולל, בין השאר, גם ראיונות עם המנהלים הישירים שלכם ונציגי משאבי האנוש בבנק. שלב כזה, רגע לפני שאתם מקבלים את החוזה, עלול להיות מלחיץ במיוחד, בטח אם לא אתם לא לגמרי בטוחים איך לענות לשאלות מסוימות ואיזה רושם אתם מותירים. אז כדי להעניק לכם תחושת ודאות גם בתחום הזה, הכנו לכם הכנה מצולמת לריאיון האישי, שתאפשר לכם להתכונן לריאיון בזמן שלכם, בלי לפנות זמן ביומן להדרכה פרונטלית, ובכל זאת לקבל משוב מקצועי מפורט מפסיכולוג תעסוקתי על הביצועים שלכם.
במסגרת ההכנה לריאיון המצולם תקבלו שאלות המותאמות לריאיון שאתם עתידים לעבור ביום המיון. אתם תצלמו את עצמכם עונים על השאלות באמצעות המחשב האישי שלכם, בזמן שנוח לכם, וכמה פעמים שתרצו. באופן זו תוכלו להתנסות במענה על שאלות שאופייניות לראיונות מסוג זה ולגלות מה צפוי לכם. בחלק השני של ההכנה יצפה בצילומים שלכם פסיכולוג תעסוקתי מטעם המכון, וישלח לכם משוב מפורט בכתב. המשוב יתייחס להיבטים הכלליים שנבחנים בראיונות מסוג זה, כמו שפת גוף, צורת ההתנסחות ואופן ההתמודדות עם שאלות מכשילות, וגם להיבטים פרטניים יותר שקשורים לדרישות התפקיד שאליו אתם מועמדים. 
מתאים לכם? סמנו את התוספת בתיבת המכירה

תהליך המיון בבנק

עבודה בבנק היא עבודה מבוקשת, ולא בכדי: הבנק מציע שעות עבודה נוחות, משכורת יציבה, תנאים טובים וביטחון כלכלי. הבנקים מציעים שלל תפקידי כניסה שתוכלו להשתלב בהם, בתחומי הכלכלה והכספים כמו בנקאי השקעות, אנליסט עסקי וחשבי שכר, וגם בתפקידים כלליים יותר כמו פקידים.
ההכנה שלנו מתאימה למיונים לתפקידי כניסה בבנקים הבאים: דיסקונט, הפועלים, מזרחי טפחות, בנק יהב, בנק ירושלים, בנק לאומי והבנק הבינלאומי.

שלב ראשון - ריאיון טלפוני

לאחר שהגשתם את קורות החיים והם נמצאו מתאימים, תקבלו שיחה שבה יתנהל ריאיון טלפוני קצר עם גורם מהבנק. אם השיחה תעבור בהצלחה, תעברו לשלב השני.

שלב שני - מיון במכון אדם מילא

בשלב הזה מחכים לכם לא מעט מבחני מיון: מבחנים פסיכוטכניים - לבדיקות יכולות קוגניטיביות, מבחני אישיות (שאלון היגדים ותיאור תמונות) - לבדיקת ההתאמה האישיותית שלכם, מבחן אמינות - הנדרש בעבודה רגישה כמו בבנק ומשימת דינמיקה קבוצתית - לבחינת יכולות שיתוף הפעולה שלכם ויחסי האנוש. משימת הדינמיקה יכולה להתנהל בסגנון של חדר בריחה או בסגנון ביצוע משימות שקשורות לעבודה בבנק, כמו למשל, ניתוח סיטואציה בעייתית מול לקוחות, ניהול דיון קבוצתי בנושא והצגת הנקודות שעלו בדיון בפני שאר משתתפי התרגיל ועוד. 

שלב שלישי - ראיונות עומק

בתום שני שלבי המיון הראשונים, צפויים לכם שני ראיונות עומק שמתקיימים בזום. הריאיון הראשון ייערך בהשתתפות נציגות מטעם מחלקת משאבי אנוש, והריאיון השני ייערך עם המנהל הישיר שלכם. חלק מהתפקידים בבנק ידרשו לעבור גם בדיקת פוליגרף.


המלצות

4.7
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.