כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(7) קראו עוד

למה צריך להתכונן למבחנים הפסיכוטכניים?

המיונים באדם מילא כוללים מבחנים פסיכוטכניים ממוחשבים, שאמורים לבחון את היכולות הקוגניטיביות שלכם ואת דפוסי החשיבה. המבחנים האלה כוללים שאלות בנושאים של צורות, אנלוגיות מילוליות, לוגיקה ועוד. אם זה נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים - סביר להניח שבעבר נבחנתם במבחנים האלה. אלא שאם כבר עבר זמן מאז המיונים לצו הראשון, שהם ככל הנראה הפעם האחרונה שבה נבחנתם במבחנים האלה, כדאי לכם להתרענן בחומר ולהכין את עצמכם לאתגרים שהמבחנים האלה מאופיינים בהם בגלל מגוון הנושאים הרחב שהם כוללים והגבלת הזמן שבה הם נערכים.   

אז איך ערכת ההכנה שלנו תעזור לכם להגיע מוכנים למבחנים?

ערכת ההכנה שלנו תאפשר לכם להיחשף לנושאים הצפויים לכם במבחן, להסיר את האבק שהצטבר עם השנים, ללמוד שיטות פתרון שמותאמות להגבלת הזמן והכי חשוב - לתרגל אותן. הערכה זמינה לכם 24/7, כך שתוכלו לתרגל בה בכל זמן ובמכל מכשיר. בערכה תוכלו למצוא מגוון כלים: קובצי למידה, תרגולים ממוקדים, סימולציית מבחן ודו"ח תוצאות. כל האלמנטים הללו יחד, בונים לכם הכנה יסודית ומקיפה, וככה זה עובד:

    • מתרגלים נושאים באופן ממוקד - באופן טבעי, לכל אחד יש נושאים חזקים יותר, ויש נושאים שדורשים קצת יותר עבודה ומאמץ. בערכה תוכלו למצוא עשרות תרגולים קצרים לפי הפרקים במבחן, כך שתוכלו להתכונן בצורה ממוקדת. דאגנו שבכל נושא יהיו מספיק תרגולים, כך שאם אתם זקוקים לחיזוק בשניים או בשלושה נושאים, יהיה להם מספיק חומר לעבוד איתו. אין ציפייה שתשלימו את כל התרגולים בערכה, כיוון שמדובר באמת בכמות מאוד גדולה. אבל עצם המיקוד בנושאים שבהם אתם זקוקים לחיזוק ולשיפור, יאפשר לכם לנצל את הזמן שיש לכם עד המבחנים בצורה אפקטיבית, וכמובן לשפר את הביצועים שלכם.  
    • מכירים שיטות פתרון פרקטיות - קובצי הלימוד הכלולים בערכה יעזרו לכם לרענן את הזיכרון בשורה של נושאים, שיש להם חשיבות רבה במבחנים, ושמניסיוננו רוב המועמדים לא ממש זוכרים וגם זקוקים בהם לחיזוק. הקבצים מותאמים ללמידה עצמית, והם כוללים הסברים מפורטים, דוגמאות וטיפים חשובים, שיעזרו לכם לקצר את הדרך אל הפתרון וכך להתמודד עם הגבלת הזמן שבמבחנים. בחלק מהנושאים יש גם סרטוני לימוד למקרים שבהם הסבר וויזואלי מסייע להבנת הנושא (שאלות על גלגלי שיניים, למשל). תוכלו לתרגל את השיטות במהלך התרגולים, כך שעד שתגיעו למבחן, כבר תשלטו בהן היטב.
    • מתאמנים על מענה זריז - בשביל להוציא ציון גבוה במבחנים הפסיכוטכניים, לא מספיק לענות נכון, צריך גם לענות מהר. לכן חשוב שתשפרו את הזריזות שלכם ותתרגלו לעבוד בלחץ זמן. מהסיבה הזאת כל התרגולים בערכה וגם הסימולציה (שעליה מייד נפרט) מתקיימים בהגבלת זמן.  
    • מתנסים בסימולציה - הסימולציה היא בעצם התרגול המסכם בערכה. מלבד זה שהיא תאפשר לכם לחוות את האינטנסיביות הצפויה במבחנים ולבחון איך אתם מתמודדים עם הגבלת הזמן כשאתם נדרשים לעבור מנושא לנושא, הסימולציה תספק לכם תמונת מצב בנוגע לחוזקות ולחולשות שלכם, כך שבזמן שנותר לכם עד המבחנים תוכלו לערוך מקצה שיפורים אחרון. 
    • מנתחים תוצאות ולומדים מטעויות - בסוף כל תרגול וסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות ממוחשב עם ציון על הביצועים שלכם והסברים מפורטים על כל שאלות המבחן. הציון יעזור לכם להבין את רמת השליטה שלכם בחומר, וההסברים יעזרו לכם להבין היכן טעיתם ומהי הדרך לפתרון השאלה.   

תוספת הכנה למבחן אמינות - להגיע מוכנים לכל המבחנים

במיונים לארגון נכי צה"ל ייבחן גם פוטנציאל ההתאמה שלכם מבחינה אישיותית באמצעות מבחן אמינות. מבחן אמינות הוא אחד ממבחני האישיות היותר מאתגרים ומבלבלים שקיימים בעולמות המיון. מדובר במבחן ממחושב שמסייע למעסיק לדלות מידע חשוב על מועמדים, בתחומים כמו יחס לאלכוהול, הימורים, יושרה במקום העבודה, ציות לחוקים ועוד. במבחן יופיעו מולכם היגדים שונים (האם עברת פעם ברמזור אדום? האם תדווח על קולגה מהעבודה שגנב מהמשרד?) ותצטרכו לדרג את מידת ההסכמה שלכם איתם. זה נשמע פשוט לביצוע, אבל מדובר במבחן מכשיל במיוחד.

בערכת האונליין שלנו למבחני אמינות יש 3 סימולציות מלאות שיעזרו לכם להתנסות במבחן. הסימולציות יספקו לכם את המפגש הראשוני עם סוג השאלות שיש במבחן אמינות, כך שלא תגיעו מופתעים אל המבחן האמיתי במיונים. בסוף כל תרגול תקבלו משוב מפורט על כל תחום שבו נבדקתם ותדעו באילו קריטריונים אתם עוברים ובאילו אתם צריכים להשתפר. במשוב תמצאו הסברים מפורטים שיעזרו לכם לשפר את התוצאות וגם איך להימנע מתשובות שיוצרות רושם שניסיתם להרשים את הבוחנים, במקום להיות כנים ועקביים בתשובותיכם. 


כמה מילים על ארגון נכי צה"ל

ארגון נכי צה"ל הוא הארגון הרשמי מטעם המדינה שאחראי לדאוג לנכי צה"ל, גם בשמירה על הזכויות המגיעות להם וגם בליווי תהליך השיקום שלהם. הארגון הוקם בשנת 1949, דווקא מתוך מחאה של מספר נכי צה"ל על תנאי האשפוז שלהם, ששבתו עד שנפגשו עם ראש הממשלה דאז, דוד בן-גוריון. מאז ועד היום התרחבה משמעותית העשייה של הארגון, והוא דואג לא רק לתנאי אשפוז הולמים עבור אוכלוסייה זו, אלא גם להסדרי ביטוח , תהליכי שיקום, הטבות ופיצויים, השתלבות חברתית וסיוע נפשי.

בארגון יש מגוון משרות, גם עבור אנשי מקצוע מתחומי השיקום והטראומה וגם תפקידים אדמיניסטרטיביים וניהוליים: רכזי ליווי תעסוקתי, מנהלי אגף פוסט טראומה, סגני מנהלים, מעסים רפואיים, יו"ר מחוז, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים ועוד.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.