כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא כוכב אפור וריק
(10) קראו עוד

איך מתכוננים למבחנים הפסיכוטכניים עם ערכת האונליין?

המבחנים הפסיכוטכניים במכון אדם מילא מורכבים משאלות אמריקאיות בתחומים כמו חשיבה כמותית, חשיבה צורנית, אנגלית ועוד. מאחר שמדובר בנושאים שבטח לא יוצא לכם לתרגל בשגרה, ושהגבלת הזמן במבחן לא משאירה יותר מדי פנאי להתלבטויות, כדאי לכם להשקיע קצת זמן בהיכרות ובתרגול של מה שמחכה לכם שם. אתם יכולים לעשות את זה בכמה צעדים פשוטים: 

  • מרעננים את הזיכרון - כמו שאמרנו, אנחנו מתארים לעצמנו שעבר זמן מה מאז שיצא לכם להיתקל בנושאים כמו סדרות, מטריצות ואנלוגיות. אז כדי להפוך את המפגש המחודש עם הנושאים האלה לפחות מלחיץ, צירפנו לערכה קובצי הסבר ושיעורי וידיאו שיעשו לכם סדר בכל הדגשים והכללים שאתם צריכים לדעת לקראת המבחן.
  • צוברים שליטה - אחרי שהבנתם קצת לאן אתם נכנסים, זה הזמן לתרגל בצורה ממוקדת את הנושאים שמופיעים במבחן. התרגולים מוגבלים בזמן (זה לא כי אנחנו רעים, אלא כי אנחנו רוצים שתִתרגלו לקצב המהיר של המבחן), ובסוף כל אחד מהם תקבלו דוח תוצאות שמסביר כל שאלה ושאלה ומציג את הדרך היעילה ביותר להגיע לפתרון.
  • בוחנים את עצמכם - כשתרגישו שאתם שוחים בחומר תוכלו להתקדם לגולת הכותרת של ההכנה - הסימולציה! מדובר בעצם במבחן פסיכוטכני שמורכב מכל הנושאים שתרגלתם, בהגבלת זמן כמו במבחן האמיתי. דוח התוצאות שתקבלו בסיום הסימולציה ישקף לכם אם אתם כבר מוכנים למבחן או שאולי יש נושאים שכדאי לכם לחזור עליהם.

ומה לגבי מבחן האמינות?

מבחן האמינות משמש את המעסיקים כדי לאתר בקרב המועמדים נטיות אישיות ודפוסי התנהגות שעשויים לפגוע בתפקודם המקצועי או בארגון. בפועל זה נעשה באמצעות היגדים שונים, שאתם, המועמדים, תצטרכו לדרג את מידת ההסכמה שלכם איתם. ההיגדים עוסקים, למשל, בצריכת סמים ואלכוהול, ביחסים בין-אישיים, בהתנהלות כלכלית ובעוד נושאים שלא תמיד נוח לנו לדבר עליהם. 

נציין גם שלאורך המבחן עשויות להופיע התראות הנוגעות לחוסר עקביות בתשובות או למענה איטי במיוחד, מה שעוד יותר מערער את הנבחנים ומוביל, לעיתים, לבחירת תשובות שלא באמת מייצגת אותם או לחשיפת מידע לא רלוונטי.

כדי להוריד את הלחץ לקראת המבחן, יצרנו ערכה שמספקת הכנה מקיפה למה שצפוי לכם במיונים: יש בה תרגול ממוקד של תחומי האמינות שנבדקים במבחן; שלוש סימולציות מלאות של המבחן; וחומר תיאורטי שעוזר להבין איך נכון לגשת למבחן.

מעוניינים? סמנו במקום המתאים בתיבת המכירה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.