בשביל להתקבל לעבודה צריך לעבוד

ההכנה המלאה שלנו כוללת ארבע הדרכות, שכל אחת מהן מתמקדת בחלק אחר של יום המיון. מטרת ההדרכות היא לספק לכם היכרות עם המבחנים הצפויים לכם ביום המיון, לאפשר לכם להתנסות בהם, ולבסוף לקבל הכוונה והדרכה שיעזרו לכם להבין איך לעבור אותם בהצלחה. 

ההדרכות מותאמות למכון המיון שבו אתם נבחנים ולתפקיד שאליו אתם מתמיינים, והן מועברות על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים מהצוות שלנו. כדי לדמות ככל האפשר את יום המיון הצפוי לכם, ולנוכח המעבר של רבים ממכוני המיון למבחנים מקוונים, תוכלו לעבור את ההדרכות בזום מהבית. 

אז מה בעצם מצפה לכם בהדרכות?

1. הכנה למבחנים הפסיכוטכניים

ההכנה למבחנים הפסיכוטכניים כוללת את ערכת ההכנה אונליין שלנו, המותאמת למכון המיון שבו אתם נבחנים ולתפקיד שעליו אתם מתמודדים, וכן הדרכה אישית באורך של כשעה וחצי עם מדריכה פסיכוטכנית.

ערכת ההכנה כוללת את כל הנושאים שאתם צפויים להיבחן בהם, והיא תאפשר לכם לתרגל אותם ברמות קושי שונות. התרגול בערכה נערך בהגבלת זמן, כדי להכין אתכם למה שמצפה לכם במבחנים האמיתיים. בסוף כל תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מלא, הכולל פתרונות והסברים מלאים. הדו"ח יסייע לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, וגם ללמוד שיטות פתרון חדשות ולשפר את הביצועים שלכם בתרגול הבא. 

בפגישה עם המדריכה הפסיכוטכנית תפתרו תרגילים מנושאים נבחרים, תחזקו את נקודות החולשה שלכם ותקבלו כלים וטיפים שיעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם המבחנים בכלל, ועם הנושאים שבהם אתם מתקשים בפרט. היכרות מוקדמת עם המבחנים, תרגול אינטנסיבי והדרכה יכולים לשפר משמעותית את תוצאותיכם.


2. הכנה לדינמיקה הקבוצתית

דינמיקה קבוצתית היא אחד המבחנים הארוכים ביותר, ולעיתים גם המלחיצים ביותר, שתעברו ביום המיונים. כדי להצליח בה נדרש להבין מהן הציפיות מכם, וגם כיצד אתם נתפסים מבחוץ, על ידי אנשי מקצוע, בסיטואציות חברתיות מורכבות.

ההכנה לדינמיקה נועדה לדמות ככל האפשר את מה שצפוי לכם ביום המיון. לשם כך תיערך לכם סימולציה של דינמיקה קבוצתית באורך של כשלוש שעות, בהשתתפות של עד שבעה משתתפים ובהנחיית מדריכים מצוות ההדרכה שלנו. במהלך הסימולציה תתבקשו להתמודד עם מטלות דומות לאלו שאתם צפויים לפגוש במכוני המיון (הצגה עצמית, דירוג עובדים מצטיינים, משחקי תפקידים וכו'). בסיום הסימולציה תקבלו מהמדריכים משוב אישי שמותאם לתפקיד שאתם מועמדים אליו. המשוב יעזור לכם להבין איך אתם נתפסים בתוך קבוצה, ולאילו דפוסי התנהגות חשוב שתשימו לב בסיטואציות כאלה. שלב זה ייערך בפורום הקבוצה, כך שתוכלו ללמוד לא רק מההערות שיינתנו לכם, אלא גם מאלו שיינתנו למשתתפים אחרים. כל אלו יסייעו להפחתת הלחץ ולהגברת היכולת להגיב באופן המותאם לציפיות מכם.

את התרגול המעשי ישלימו חומרים תיאורטיים על דינמיקה קבוצתית וכן דוגמאות לתרגילי דינמיקה נוספים. את כולם תוכלו למצוא בערכת ההכנה אונליין שתקבלו. 

Play

3. הכנה למבחני אישיות ואמינות

מבחני האישיות מעוררים מחלוקת בקרב מועמדים רבים, בעיקר בנוגע לאסטרטגיית ההתמודדות איתם - חלק מהמועמדים חושבים שמספיק שיהיו אותנטיים כדי לעבור את המבחנים. לעומת זאת אחרים משוכנעים שהם יודעים איזו פרסונה עליהם להציג כדי לעבור את המבחנים בהצלחה. בפועל, המצב מעט יותר מורכב.

ההכנה למבחני האישיות תעזור לכם להבין מה באמת עומד מאחורי כל אחד מהמבחנים - אילו תכונות ונרטיבים נבדקים, איך בוחנים את היכולת שלכם להתמודד עם קונפליקטים וכו'- ומה נדרש מכם כדי לעבור אותם בהצלחה. בשלב הראשון היא תאפשר לכם להתנסות בסימולציות מבחני אישיות המותאמים למכון המיון שבו תיבחנו ולתפקיד שעליו אתם מתמודדים. עם סיום המבחנים יחל השלב השני בהכנה, ובו תעברו הדרכה של כשעה עם מדריך או מדריכה, שיסבירו לכם מה התכלית של כל אחד מהמבחנים, ינתחו את הביצועים שלכם וייתנו לכם המלצות לשיפור המענה שלכם. 

מבחן אמינות 

מבחן האמינות הוא אחד המבחנים המבלבלים ביותר שתפגשו במיונים. גם כאן יש מחלוקת בנוגע לאסטרטגיה הדרושה כדי לעבור אותם - האם לענות בכנות מלאה או האם לנסות להתאים את התשובות שלי למה שלכאורה נדמה לי שמצופה ממני להשיב?

כחלק מההכנה המלאה תקבלו את ערכת ההכנה שלנו למבחני אמינות, שכוללת יחידות תרגול המחולקות לפי הנושאים שבוחנים במבחנים האלה, וכן שלוש סימולציות מלאות של המבחן וחומר תיאורטי עליו. לאחר מכן, במסגרת ההדרכה לקראת מבחני האישיות, תקבלו משוב על המענה שלכם, והסבר כללי על מבחני האמינות, מטרתם והאופן שבו כדאי להתמודד עם השאלות בהם.     


4. הכנה לראיון עבודה

הצלחה בראיון עבודה אינה תמיד קשורה למידת ההתאמה שלנו לתפקיד. הריאיון הוא מעמד מלחיץ, ומסיבה זו גם מועמדים מוכשרים ומנוסים, שיש להם כל מה שצריך כדי להצליח בתפקיד, לא תמיד מצליחים לייצר את הרושם המתאים.

ההכנה לריאיון תאפשר לכם להתנסות במענה על השאלות שאתם צפויים להישאל ביום המיון, ולא פחות חשוב - להבין כיצד אתם נתפסים על ידי המראיין או המראיינת. ההכנה אורכת שעה, ובמהלכה תעברו סימולציה של ראיון עבודה מלא, ותקבלו משוב מפורט מהמדריך או מהמדריכה שראיינו אתכם. המשוב יכלול התייחסות להיבטים המרכזיים שנבדקים בראיונות עבודה בכלל (שפת גוף, יכולת התנסחות, רמת ההתמודדות עם שאלות פחות נוחות), ולהיבטים פרטניים יותר שנוגעים לדרישות התפקיד שאליו אתם מועמדים או למכון המיון שבו אתם מועמדים לעבור את הריאיון. בנוסף, המדריך או המדריכה יסייעו לכם להבין מהן החוזקות שלכם ואיך להבליט אותן, ובו בזמן כיצד להצניע את החולשות שלכם. 

כדי להתאים את ההכנה לאופן שבו תיבחנו, תוכלו לבחור אם לעבור את ההכנה אצלנו במכון או בזום. בהכנה בזום יושם דגש מיוחד על המאפיינים הייחודיים של ריאיון בזום, והדרכים לבלוט לטובה בסוג ראיון זה. כמו כן, תוכלו לבקש להיפגש (ללא עלות נוספת) עם פסיכולוג המכון, כדי לקבל דגשים נוספים ולחדד סוגיות שעלו בסימולציה.


הכנה למבחן דואר נכנס

מבחן דואר מתקיים בחלק ממכוני המיון והוא מיועד למועמדים לתפקידי ניהול זוטרים ובכירים. שמו של המבחן עלול להטעות וליצור את הרושם שמדובר במבחן פקידותי, אלא שבפועל מדובר במבחן אינטנסיבי וקשה, שבוחן יכולות ניהוליות חשובות, כגון התמודדות עם מצבי לחץ והפרעות, תעדוף משימות, קבלת החלטות מושכלות ועוד. 

המבחן נערך בשתי גרסאות - גרסה אינטראקטיבית וגרסת נייר ועיפרון. בשתי הגרסאות תגלמו דמות ניהולית בארגון דמיוני. בגרסת הנייר והעיפרון ימתינו לכם הודעות כתובות במגוון נושאים, ויהיה עליכם לתת להן מענה אפקטיבי תוך כדי יצירת תעדוף נכון והגיוני לארגון שבו אתם נמצאים. בגרסה האינטראקטיבית תצטרכו לעשות את אותו הדבר בדיוק, אלא שנוסף על ההודעות שימתינו לכם בתיבת הדוא"ל, במהלך המבחן יזרמו אליכם הודעות נוספות וכן שיחות טלפון מדמויות שונות בארגון. 

הגרסה האינטראקטיבית נפוצה בעיקר במכוני המיון אדם מילא; בגישה שונה (לתפקידי ניהול בכירים).
גרסת הנייר והעיפרון נפוצה בעיקר במכוני המיון קינן שפי; פילת; אחד לאחד; טופ שיא; פסיפס; ארא יועצים; בגישה שונה (לתפקידי ניהול זוטר). 

ההכנה שלנו תאפשר לכם להתנסות במבחן דואר, ובעזרת המדריך שילווה אתכם וייתן לכם משוב אישי תוכלו ללמוד כיצד נכון להתנהל במבחן זה ולשפר את קבלת ההחלטות שלכם בהתאם לתפקיד שאליו אתם מתמיינים. שימו - הוספת תרגיל דואר להכנה המלאה כרוכה בתוספת תשלום. יש להסדיר את התשלום מול שירות הלקוחות: 03-5377361.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.